Maitatua izan nahi dut! / Yo quiero que a mi me quieran.

Estándar

Gaur haurren eskubideen eguna dugu. Egun bat eskubide horiek gogoan izateko eta urteko egun guztiak errespetatuak izan daitezen aldarrikatzeko. Ikusi ondorengo bideoa, letra ikasi eta lagunekin abestu kanta eder hori.

Maitatua izan nahi dut. Izena ere nahi dut izan. Gaixo edo triste nagoenean zaindua izan, nik hazi nahi dut eta. Dena jakin nahi dut: zenbakiak, letrak, irakurtzen eta idazten eskolan eta etxean irakatsi behar didate…eta olgatu, jostatu, ondo pasatu nahi dut umea naiz eta.

convención-internacional-de-los-derechos-del-niño

Hoy es el día de los derechos de los/as niños y niñas. Un día especial, para que los conozcamos, hablemos de ellos, y desde hoy mismo  reclamar su cumplimiento en el lugar donde vivimos y en el resto del Mundo. Ve el video, aprende la letra y canta con tus amigos/as esta bonita canción.

Yo quiero que a mi me quieran. Yo quiero tener un nombre. Yo quiero que a mi me cuiden si me enfermo o estoy triste, porque yo quiero crecer. Yo quiero saberlo todo. Yo quiero que a mi me enseñen mi familia y mi maestro/a a contar y hacer las letras, y me quiero divertir…

 

Responder

