Gurasoen elkarteak antolatutako marrazki eta ipuin lehiaketaren irabazleak.

Estándar

Urtero bezala, IGEk( Ikastetxeko Gurasoen elkarteak),“euskara” gaia harturik marrazki eta ipuin lehiaketa antolatu egin du. Pasa den asteazkenean Gurasoen elkarteak ezagutzera eman zituen aurtengo edizioaren irabazleak. Hauek izan dira: Haizene Arce, Paule, Iruarrizaga, Elsa Nuñez, Iraia Martija eta Nahia Aldamizetxebarria.

Ondoren, Iraia Martijak eta Nahia Aldamizetxebarriak  idatzitako ipuiak dauzkazue:

 

Nik euskaraz bizi nahi dut !!! (Iraia Martija)

Bazen behin 8 urteko neska bat. Galdakaon bizi zen. Etxean gurasoekin, nebarekin euskaraz hitz egiten zuen.Eskolan ere beti euskaraz hitz egiten zuen. Baina jolas orduan bere lagunak erderaz hitz egiten zuten. Berrarekin haserratu egiten ziren beti euskaraz hitz egiten zuelako. (Istorio osoa irakurtzeko egin klik ondorengo loturan: euskalduna-naiz )

 

Ni, bertsolari (Nahia Aldamizetxebarria)

Hegazkina lur hartzeko zorian dago oraintxe bertan.Ordu eta erdi hau oso gustora egon naiz, nire ondoko eserlekuan dagoen emakumearekin hizketan.Ez dakit zergaitik, baina nire barruan, zerbaitek esaten dit luzaroan ikusiko dudan emakume britaniar bakarra izango dela…… Nire maleta guztiak bildu ditut eta taxi geltokira abiatu naiz korrika bizian.  – Stop taxi, stop! – esan dut ohiuka, nigandik hurbil ikusi dudan kotxe zuri batean jarriz. (Istorio osoa irakurtzeko egin klik ondorengo loturan:   Ni, bertsolari )

Hona hemen irabazle guztiak:

 Este miércoles hemos conocido los nombres de los/as ganadores/as del concurso de dibujos y cuentos  organizado por la Asociación de padres y madres del Colegio. El concurso se realiza entorno al “dia internacional del euskara”. Aquí teneis a las ganadoras: Haizene Arce, Paule Iruarrizaga, Elsa Nuñez, Iraia Martija y Nahia Aldamizetxebarria.

Responder

